top of page
  • Foto van schrijverJulie de Vaan

Resultaten onderzoek naar hergebruik van verpakkingen

Bijgewerkt op: 30 mei

Ons nieuwste onderzoek naar herbruikbare en hervulbare verpakkingen en consumentengedrag in de Nederlandse voedingsbranche is afgerond. De aanleiding voor het onderzoek is nieuwe wet- en regelgeving op het gebied van verpakkingen. Het doel van dit onderzoek is om inzicht te krijgen in hoe consumenten keuzes maken als het gaat om herbruikbare en hervulbare verpakkingen. Met dit onderzoek kunnen we concrete inzichten en praktische adviezen geven aan de voedingsbranche over hoe zij een succes kunnen maken van herbruikbare oplossingen.


We hebben de afgelopen 4 maanden hard gewerkt aan dit onderzoek en hebben nu een goed begrip van de factoren die van invloed zijn op consumentengedrag. De volgende stap is om deze inzichten toe te passen in de praktijk.


Ben je benieuwd naar de belangrijkste onderzoeksresultaten en wil je meer weten over hoe je deze kunt toepassen in de praktijk? Download dan nu dit document met meer informatie over het onderzoek en de vervolgstappen.


Changing Ways - Onderzoek hergebruik verpakkingen (insights & uitnodiging toepassing)
.pdf
Download PDF • 1.62MB

bottom of page