- 12 mei
- 1 minuten
top of page
Op dit moment zijn we bezig met een innovatief gedragsonderzoek om van het gebruik van herbruikbare/hervulbare verpakkingen door consumenten en organisaties in de Nederlandse voedingsbranche een succes te maken.
Aanleiding onderzoek:
-
Strengere wet- en regelgeving op het gebied van verpakkingen
-
Hoge kosten en een sterke toename van grondstofprijzen
-
Consumenten staan positief tegenover en open voor hervulbare en herbruikbare verpakkingen
-
Er wordt flink geïnvesteerd in innovaties op dit gebied
Er is dus nog veel potentie voor groei in de markt van herbruikbare/hervulbare verpakkingen. Dit onderzoek helpt de voedingsbranche om deze potentie optimaal te benutten.
Opzet onderzoek:
-
Inzicht in hoe consumenten keuzes maken als het gaat om herbruikbare/hervulbare verpakkingen
-
Concrete en praktische adviezen over hoe organisaties het gebruik van deze verpakkingen kunnen stimuleren
-
Antwoord op de vraag hoe organisaties in de voedingsbranche in Nederland optimaal kunnen profiteren van de potentie en de groeiende markt van herbruikbare en hervulbare verpakkingen
Ben jij benieuwd naar de resultaten van dit onderzoek? Of vraag je je af wat deze voor jou kunnen betekenen?
Neem dan gerust even contact met ons op via:
Nieuws
bottom of page